Can_imin_Cani Kızlar kızım 10aylik nerdeyse hergecemiz böyle artık çok bitkinim bide uyuduğunda da gece 10defa kalkar nasıl bi uyku düzeni kurmalıyım gece 10dada uyumasına raziyim ama yok ilke 12 1de uyuyor bunun sebebi ne bilmiyorum 😥
dilara5258 Can_imin_Cani benım kızım da öyle valla çok çabaladım ama olmadı erkende uyanıyor gündüzde az uyuyor yinede gece 1demeden uyumuyor nasıl bebekti anlamadım pess ettim artık kabullenince daha rahatladım yoksa kendime stres yapmıştım bunu