Yaklaşık 3 ay önce kendi memleketime taşındım (tokat) bütüün arkadaşlarım evlendi şehir dışına gitti veya okumaya gitti konuşcak dertleşcek bi allahın kulu yok resmen. Bebemi parka çıkarıyorum ama daha minnak oğluşum. O arabasında bende bankta öyle etrafımızı izliyoz hergün. Bu durumda olan analar neler yapıyosunuz gün içinde resmen bıktık bunaldık bebemle ya