Arelmom33 Okuyanbiranne bende cok duydum hatta tredyoldan bakti simdi guze yorumlari ama komsum altus aldi memnun 9 kg heme hemen o da ayni fiyat
HicisleriBakani Okuyanbiranne aldim kullanıyorum aldigim gunden beri dedigim iki sey keske daha once alsaymisim ve biz toz icinde yasiyormusuz camasir katlarken artik burnum tikanmiyor ve utu derdim nerdeyse bitti.
minikkbebegim Okuyanbiranne 2 senedir kullanıyorum çok memnunum genelde hep anti alerji programini kullanıyorum hem tam kurulukta çıkarıyor hemde eşim alerjik. Program 3 saat ama erken kurutursa program erken bitiriyor zaten
birinsan14 Annemler almıştı 2014 yılund 2 sene sonunda kendisinden daha pahalı arıza çıkardı hurdacıya verildi. Kullanırken de çok memnun değillerdi. Yeni modelleri bilmiyorum.
Ballikizim99 Kocam ısrarla bu markayı aldırdı gel düzgün bi marka alalım sağlam olur dedm yinede aldı memnun değilim malzemesi dandik kalitesiz parçaları. İyi de kurutmuyor biraz nemli gibi bırakıyor bence daha kaliteli bşy alın
neslilay HicisleriBakani bende kullanıyorum çok kırılıyor nasıl ütü derdiniz bitti başka modda mı çalıştırıyorsunuz
11-zeynepbebek- @Okuyanbiranne benmde hoover marka gayet memnunum şimdiye kadar neden almamışm diyorum gayette memnunum
Deletedmom_110 11-zeynepbebek- aynısınbende var çok memnunum ben sesi çok sadece birde nemli çıkarıyorsa güneş te kurutacaksınız kupkuru çıkıyor
karahann https://www.idefix.com/hoover-hle-h9a2te-17-a-9-kg-wi-fi-bluetooth-baglantili-isi-pompali-kurutma-makinesi-beyaz-p-566282?vendorId=380&gad_source=4&gclid=EAIaIQobChMImMKY5OumhAMVfQCiAx0oQgDfEAQYByABEgI8VvD_BwE&gclsrc=aw.ds
gulanasi Ben de bu marka kullanıyorum ama çoğu zaman filtreyi temizlememe rağmen filtreyi temizleyin uyarısı çıkıyor ve iki saatlik program bir saatte daha kurutmadan duruyor. Aynı sorunu yaşayan var mı?
Bebegim3535 gulanasi filitreyi temizleyin uyarisi her programda çıkıyor hatırlatma o. Attığıniz çamaşırlar karışık kumaşlı ise içinde kuru olanı algilayinca kuruduğu için erken bitiriyor. Ben 2 senedir Hoover kullanıyorum çok memnunum