Efecim Kızlar merhaba. Bebeğimin 4 aylık aşısını yaptırırdım 3 gün önce. Aşı yapılan bölgede nohut tanesi kadar şişlik ve sertlik var. Bu neden olur? Norrmal midir? Kendiliğinden mi geçer? Bir şey yapmak gerekir mi?
MeetJoeBlack Efecim bizim menenjit aşısından sonra olmuştu. Doktor normal dedi. Hiç bir şey yapmadık 1-2 ay içinde geçmişti.
Ecem__ Efecim normal..1 2 hafta sonra geciyor dagiliyor..18 ay asisinda bile bacagi oldu en son..gecti 1 hafta sonra
MeetJoeBlack Efecim ekstra bir huzursuzluk fark etmedik. Belki daha erken geçmiştir ama ikinci dozu 2 ay sonra olmaya gittiğimizde yoktu o yüzden 1-2 ay dedim ☺️