Kızlar oğlum ikinci defa influenza olmuş dün düşmeyen ateşle acile gittik bugün sabah ilacın ilk dozunu aldık. Ama yavrum yanıyor resmenn ateş bir inip bir çıkıyor. Diğeri daha hafif geçmişti sanki burnu foşur foşur uyuyamıyor. Sürekli temizliyorum buhar veriyorum ama yok nafile. Hepsi o iğrenç dayımın oğulları yüzünden oldu onlardan bulaştı bile bile grip grip geldiler evime çocuğu vermedim ama yinede kaptı. Aradım ağzıma geleni saydım kapattım valla çok kötü çocuğum ya