Yazın ev çok sıcak oluyo 30-31 derece. Haliyle çocuk yatamıyo. Salonda klima var açıp evi soğutayım desem çocuğun odasına kadar klima yetişmiyo. Sabaha kadar çalışsa bile 26-27 dereceye anca düşüyo odası, e bide elektrik faturasıda cabası. Cam açamıyorum çünkü yatağı yere sıfır, odasındaki camda boydan cam yerden esecek. Çarpılıp üşütür diye çekiniyorum, odasına klima taktırsam aynı şekilde çarpar diye çekiniyorum kısacası siz nasıl serinletiyosunuz bebeğinizin odasını?