Geçen hafta ilk 2gun sabah 2saat öğleden sonra 2 saat kaldı iyidi.. sonraki 3gun tam gün kaldı…sabahları bırakırken ağladı.. oradaki durumu iyi dediler öğretmenleri.. ama kızımda acayip derecede değişiklik var..birincisi geceleri çok sık uyanıyor ağlıyor emiyor bu arada emdirdikten sonra yatağına yatirinca odasindan gitmemi istemiyor. Çok ağlıyor.. ve ikincisi gündüzleri çok sık herseye ağlar oldu.. ben başka odaya gitsem. Wc ye gitsem arkamdan ağlıyor… ne yapmam gerekiyor..inanki evde huzur kalmadı.. babası olur olmaz ağlamalarına sinir oluyor..bu cocuk cok değişti kreşe vermekle hata yaptık.diyor.. ben vermeyi istemiştim.. bana kızıyor.. ne yapmam gerekiyor nasıl eski haline döner bilmiyorum..