Minikatabeyy Kiwi kullanıyorum şuana kadar denediğim her şey harika oldu, patates kızartması eğer patates dondurulmuş değilse güzel olmuyor fakat püf noktalarına dikkat edersen o da olur ben uğraşmıyorum zaten sağlıklı şeyler yeme amacıyla aldım
yamacefem Mnkksercem evet oluyor benim Philips XXL kozlemeleri hep onda yapıyorum alacaksanız büyük alın annemde yui nin var 4 lt ama küçük gelio bana ben benimkine alostigom için sanirim
Arvisimm Mnkksercem ben yurtdışından çok cüzi bir rakama almıştım ama bence içinin büyüklüğü önemli evdekilere yemek yapılacaksa donuk urunleri sufleyi tavugu balığı falan güzel yapıyor zamandan tasarruf ettiriyor
dmr0101 Tansukiz merhaba kek poğaça tarzı şeyleriniz güzel oluyor mu ? Bir kalıp kek koyabiliyor musunuz ?
Tansukiz dmr0101 poaça ve böreği alt üst çevirerek yapmak gerekiyor alttan ısı verip kızartmıyor o açıdan biraz uğraştırıcı kek olarak da sufle ve cupcake denemiştim olmuştu büyük kalıpta kek denemedim ama internette deneyenler olmuş güzel pişirmiş bilemedim ben açıkçası pişireceğini sanmıyorum
terazianne Köfte,patates, yumurtalı ekmek,pizza yi Cook güzel pisiriyo çok pratik bence herşey piser aslinda tarifler icin insagramda hesaplarida var