Papatya-eylul88 emmeyen var mı elbette var. Benim kızım 3. Aydan beri uyurken elini emiyor.asla emzik biberon tarzı şeyleri kabul etmiyor. İlk zamanlar çok kafama taktım sonra 2 yaşına kadar normal olduğunu düşünerek akışına bıraktım. Çok üstelemeyin elini ağzından çekmeyin yoksa inada biner sizden gizli gizli emer ilerde. Zamanı geldiğinde bırakır. Şuan 8 aylık uykuya dalmadan önce emiyor