Merhaba arkadaşlar beş ay on yedi günlük bebeğim tadım yapmaya başladık altıncı aya geçince nasıl yapmam gerekiyor kafam karışık biraz. Üç saatte bir mama veriyorum ek gıdaya geçince bir öğün mamanın yerine ek gıda mı veriyoruz siz nasıl yapıyorsunuz kaç defa mama kaç defa ek gıda veriyorsunuz paylaşırsanız sevinirim 😊🌺 şimdiden teşekkürler