fztanne_ valla ben kızımda kırkım bitince olmuştum ama oğlumda on aylık oldu ondan sonra oldum
Kızım çok emmedi mama meme zar zor 5 ay emdi ama oğlum sadece anne sütü aliyo ve adeti erteleyen prolaktin hormonuymus sanırım o yüzden oğlumda daha geç oldum