elizselin Bebeğim 3 aylık kontrolünde 400 gr almış sadece boyu da 4cm uzamış sadecr anne sütü ile besleniyor 5300kg 60cm boyu. Doktor normal dedi ama benim moralim çok bozuldu sizde durumlar nasıl🥲
EbruBoluKaya Bugün tam 3 aylık olduk Salı günü kontrolümüz vardı 6300 kilo 60 cm boy anne sütü alıyor sadece doğum kilolarında önemli 3200 doğdu benim bebeğim. Doktorunuz normal dediyse stres yapmayın her bebek bir değil sonuçta