ilydkybs Arkadaşlar nolur yardım… 1 haftadır göğüs uçlarım emzirmekten dolayı kızardı, yara oldu… Bebeğimi emzirirken o kadar çok ağrıyor ki resmen ağlıyorum acıdan. Göğüs ucum şişmiş ve kızarmış. Lansinoh krem kullanıyorum hem emzirmeden sonra mutlaka sürüyorum fakat bir işe yaramıyor. Hakiki zeytinyağı da sürüyorum tık yok… Nasıl geçer nasıl azalır bu Ağrı nolursunuz yardımcı olun bana.
minniks ilydkybs kırmızı kantaron yagı ve silikon gogus kalkanı kullan sutyenine temas etmedigi icin tahris azalır ve icinde sut biriktiginden gogusunu yumusatır
Ogretmenannex Hamazınc krem alın aldırın herkese söyleyin . Her şeyi denemiş biri olarak söylüyorum . Kalkan , kapak, lansinoh, susam yagı, ayva çekirdeği vb neler denedim neler ama bu krem bir kaç sürmeden sonra ağrı sızı bırakmadı . Ara ara kullandım