Kızlr tavuksuyu çorba yaptım kaynanam mesaj atmış balık aldım diye balık yapıcam bize oğlum 3 yalında o çorba içecek balık yemiyor bende çorbanın tadına baktım gece uyutmak için bir kere emşyor bişi olur mu hani derler ya bayat balık zehirler diye sizde hiç böyle bi menü oldu mu böyle bişi yaşadınız mı