cnsskoglu Güncel bakıcı ücretleri hakkında bilgisi olan var mı. Kim kaç saate ne kadar ödüyor acaba bir yazışsak da fikrimiz olsa
aura_meselesi_bu_sekerim cnsskoglu 8 bin 10 bin 15 bin Beklentiye ve saatlere göre değişiyor bizim ilçede
ftmnr1523 cnsskoglu her yerin bir piyasası var. Eylül ayında bulunduğum ilçede 4-6 bin dediler. Ortası olsun deyip 5 bin verdik. Ocakta zam yaptık 7500.
zehra58 cnsskoglu daha önce bu şekilde post açılmıştı yarım güne 8 veriyorlar çoğu tabi il ilçe koy değişir;)
1bebek1annee 31 aylık oğlum var,bakıcımın evine bırakıyorum sabah 7de,akşam 16:30 civarı alıyorum. 7bin veriyorum şuan.
BEYZANUR2020 1bebek1annee ay ne güzel ya tam istediğim iş ama kimse eve göndermiyor siz iyi gondermissiniz valla ücret de gayet güzel keşke bende bulsam böyle bir bebek hem bize katkı sağlar hemde oyalanir gideriz
1bebek1annee BEYZANUR2020 yıllardır tanıdığım bildiğim bir insan olduğu için götürüyorum yoksa ben de yanaşmazdım eve bırakmaya. Zaten işe giderken yolumun üstü bidaha kadıncağızı yormaktansa ben oraya bırakıyorum. Siz de mi iş arıyorsunuz? Nerdesiniz?
BEYZANUR2020 1bebek1annee evet ya çok istiyorum evimde çocuk bakmayı beni tanisanalar herkes gözü kapalı bırakır aslında ama kimse tanımadığı için bulamıyorum eve istiyorlar ona da gidemem çocuklar okuldan gelince tek kalamıyorlar depremden sonra korktular (Gaziantep)