Kızlar emzirirken ne içebiliriz içim yanıyor annemler asla soğuk bir şey içemezsin diyor batış olduğunu düşünüyorum içeceğim ama hangi içeceği içebilirim asitli içecekler asla içilmezmiş, meyve suyu bana bile gaz yapıyor. soda zaten olmuyor önerisi olan var mı?