gamzecaktas Genel olarak vücut ta çok ateş yok baş kısmında ateş oluyor 7 aylık yeni çıkmaya çalışıyor dişler. Normal mi başının yanması ne yapabiliriz. 37,5 38,5 arası gidip geliyor .?
yildizmom-2023 gamzecaktas ben ılık duş yaptırıyorum evin sıcaklığına göre zibinla duruyor yada sadece kazağını çıkartıyorum yada calpol veriyorun
Seastar gamzecaktas 2 gundur bizim de ateşle basımız dertte .Prs gece yarısı 3:30 da hastaneye gittik bogazında,kulagında bırsey yokmus.Ama burun tıkanılıgı da var bunun yanında 2 minik dişimiz yanyana cıkıyor.Ortaya karısık oldu heralde biraz.Sürekli kucak ıstıyor.Yüzünü sürekli yastıga yorgana sürtüyor.Calpol ile idare etmeye calısıyoruz.38i gecip surup içmezse fitil verdi doktor
gamzecaktas Teşekkür ederim yanıtınız için bizde ara ara yükselip düşüyor hala gecmedi iştahsızlık da var bakalım sizede çok geçmiş olsun yavrularımıza şifa versin Allah’m inşallah 🫶