4 ay 21 günlük. Sürekli bağırıyor aaaa diye çığlık atıyor. Yerde sırt üstü oturarak salıncakta her şeyden sıkılıyor oyuncaklara bakmıyor 3 gündür böyleyiz. 4.ay uyku gerilemesini 3.ay bitiminden 4.ay bitimene kadar uzuncaaa yaşamıştım. Uykuları reddetti her uykuya ağlayarak yattı tam düzelmişti dedim bitti herhalde şimdi de bu bağırma sıkılma durmama başladı. 4.ayda birden fazla mı atak var anlamadım.