Asyasemin2013 Arkadaşlar bebeğime mama vereceğim. O yüzden gaz yapmayan hem genelde sevilen bi formül süt varmı? Gramajı az olsun ki sevmezse tadını israf olmasın. Niye mama veriyorsun gibi yorumlara cevap vermeyeceğim. Sadece mama fikirlerinizi merak ediyorum
ikizannesi278 Asyasemin2013 Bence ilk mama hipp gaz yapmıyor güzel ikizlerim prematüre doğdu 3 aylık olduklarında mama başladık ek olarak 1 yaşına kadar hipp devam ettik fiyatlar bizi biraz aştığı için Bebelac geçtik şuan 19 aylıklar
sekerparem_ Asyasemin2013 bebeğin kaç aylık? Ben bebeğime 4 aylıkken başladım ve inan mamasını kendi seçti hip vermek istedim içmedi Bebelac ve Bebelac Gold denedim içmedik tükürdü Aptamil verdim Tek damlasını bile geri tükürmedi ama çok şükür gaz sorunu falan da yapmadı. Ben şahsen Aptamil vermek istemiyordum şeker oranı yüksek olduğu için ama bebeğim onu içiyor onu seçti
aras18arden23 Hipp combiotik kaka katılaştırdı kabızlık yaptı aptamil gaz yaptı sma optipro çok iyi geldi benim bebeğime tabi bebekten bebeğe değişiyor küçük kutulardan alıp deneyerek bulabilirsiniz
SweetMom__ Asyasemin2013 Niye mama veriyorsun gibi yorumlara cevap vermeyeceğim. Niye kafana takıyorsun ki bebeklerimize zehir mi iciriyoruz😇
Asyasemin2013 SweetMom__ ya çok gereksiz muhabbetler oluyor o yüzden yazdım. Amaca yönelik olsun diye☺️
Tuba_44 Asyasemin2013 burdaki önerilerin hiçbiri sizin işinize yaramaz her bebek farklıdır her mama her bebeğe farklı tepki verir çok satan bi mama sizin bebeğe belki kabız yapacak o yüzden deneyerek öğrenmeniz lazım
limonzeytinmom Asyasemin2013 ben 2 kızıma da sma optipro kullandım. Suan hala kullanıyorum. Gaz ishal kabızlık alerji VS yapmadı. Ayda 800 ile 1100 gr aldı kızlarım. Aynı zamanda emziriyorum