4 yaşındaki kızımı haftada 3 gün oyun grubuna ve 2 günde cimnastiğe yazdırdım henüz başlamadiķ ama her krese okula baslayan cocuklar gibi bi hastalik döneminden gececegini biliyorum ancak bağışıklıgını güçlendirmek icin ne kullanmaliyim bilemiyorum. Ilk kez gidecek 16 aylik bi kizim daha var atesli havale gecmisi var bagisikligi cok düşük 2 ayda bir hasta oluyor bogaz enf geciriyor surekli yada gribal bi ust solunum yolu enfk. Buda beni cok düşündürüyor. D vitamini umca demir ilaci ne bileyim ne vermem gerekiyor ?? Cok yiyen icen bi cocuk degil daha dogrusu hic yiyen icen bi cocuk degil zaten bu oyun grubunada tamamen yemek yemesi icin doktor tavsiyesi ile yolluyoruz arkadaslarini görüp özenir umudu ile… tecrubeli anneleri bekliyorum