japonbaligim insanlar nasıl bukadar sahtekar olabiliyor, kul hakkından korkmadan nasıl rahatça uyuyabiliyor! Artık kişinin sözlerine itimat etme dönemi geçti hemde çoktan, bu postu okumamda bir işaret sanırım çünkü eşimde bugün biriyle anlaştı araba almak için pazartesi nasipse devralicaz bizimkide adamın sözüne güvendi expertize sokmaya gerek yok belli araba çok temiz diyor bu yazınızı ona da okuturum artık sonra bizimde ağzımız yanmasın sizede çok üzüldüm insan bir hevesle alıyor ne diyeyim çok ama çok geçmiş olsun