Arkadaşlar merhaba; bebeğim 6 aylik uykudayken birden kollarını ikiyana acip irkiliyor ve gözlerini yukariya kaydiriyor, beyazı gornuyor sadece sanki nöbet geçirir gibi bunu bazen yapıyor epilepsiden şüphe ediyorum acaba başına böyle bişey gelen varmı 😕