oylesinebiri_ yenianne01 ya biz daha 7 haftalığız ama banada yapar mısınız ? merak ettim🤭 mom da biri vardı böyle siz miydiniz yoksa banada yapmıştı geçen hafta😃
yenianne01 oylesinebiri_ bende yapıyorum orda ama nicki ney🫣 Tamam usg atın Birde sizin ve eşinizin doğum tarihi ve gebe kaldığınız ay gün
oylesinebiri_ yenianne01 ultrason görüntüsü tam yok ya 7 haftalığız doktorum net bir görüntü vermedi ama yine de atayım mı en son olanı kese gözüküyor sadece olur mu acaba ☺
yenianne01 oylesinebiri_ keseden çok anlamıyorum canım ama yinede at istersen☺️Happy momda keseden anlayan birisi var onunda tahminleri doğru yaz istersen ismini hatırlıyamadım ama bilirler