İlk doğumda bebeğim 6 aylıkken leslie yapmıştım ve ekmek tatlı hamur işini kesmiştim emzirdigim için geri kalan her şeyi yiyordum. 20 günde 6 kilo kadar vermiştim. Şimdi 2 aylık bebeğim aktif emiyor. Ekmek şeker makarna hamur işi gibi gıdaları kesip besleyici şeyler yesem yerine mesela protein ağırlıklı olur mu bir de sezaryen olduğu için Leslie yapabilir miyim sıkıntı olur mu acaba? Rasping vücut inceltmeye gitmek istedim ama göbek bölgesine altı ay olmadan almiyorlarmis riske atmak istemedim bende