twinsmomm2 Papatya-eylul88 ben kullanıyordum ama gaz yapıyor o yüzden içeriği daha temiz bir markaya geçtik doktor tavsiyesi ile ocean’ın
FirdevsHaniminKiziKonusuyor Papatya-eylul88 bunu aile hekimi bana yazdı. Bebeğim için değil yani. Her gün tok karnına suya 10 damla damlatıp içiyorum
twinsmomm2 Papatya-eylul88 tabi ben markayı araştırmıştım doktora sordum okeyledi o da en temiz icerik o markadaymis zaten
Papatya-eylul88 FirdevsHaniminKiziKonusuyor ee ben bebegime veriyorum.yetişkin bebek ayni damlayi kullanabiliyormu
AdaBebekAnnesi Papatya-eylul88 Ben sağlık ocağından verilen damlaları kullanmayın imkanınız varsa diye duydum çoğu kişiden ve takip ettiğim doktorlardan içlerinde paraben vs gibi bebeğe zararlı şeyler de barındırıyor malesef içeriğini okuyabilirsiniz
Papatya-eylul88 AdaBebekAnnesi saglik ocagi vermediki bunu ya herkes öyle yazmiş ama saglik ocaginin verdigini bile bilmiyorum hastanedeyken demişlerdi alin die
Deletedmom_98 Papatya-eylul88 Sağlık ocağı veriyor bunu Berbat bir damla Bir kere bile vermedim Ocean kullandık hep hala da kullanıyoruz
Busrayusraa Papatya-eylul88 ben kullandım ve memnundum şimdi bitti doktor başka bir marka verdi gayet iyiydi bence kullanabilirsin.
AdaBebekAnnesi Papatya-eylul88 Normalde sağlık ocağı da veriyormuş ücretsiz ilk 6 ay bana vermemislerdi sağlık bakanlığı yollamadi diyerek verselerde kullanmıcaktım dediğim sebepten ötürü
mucizem10 Papatya-eylul88 sağlık ocağı vermişti kabızlık yaptı youplus kullanıyoruz şimdi gayet memnunum
Papatya-eylul88 mucizem10 bebeginuze kullaniyordunuz dimi bunu?bu gorselde attgimmi kabizkik yapti kaç aylikken kullandiz acaba