MinikCilek Cigdem07 çok canım benim ya suan benim kızım 7 aylık 120 160 cc arasında gidiyoruz fazla o cc ona suan hepsini bitirir cünkü sadede emme refleksiyle alakalı ne verirsen içer yani yine sen bilirisn tabi
Defnedilan34 Cigdem07 canım 4 ölçek çok değil mi benimde bebeğim 1 ay 10 günlük 2 ölçek 60 cc veriyorum 5 kg gelisimide çok güzel bebeğe fazla gelir 4 ölçek
Cigdem07 Defnedilan34 Haftasına göre veriyorum ama doktorumda bu kadar vereceksin dedi. Ben kafama göre vermiyorum ki
burcusenova benimki bu ayda 90 ile doymazdı, 120 ml bazende 150 ml içerdi. sen hangi mamayı kullanıyorsun canım, ben aptamili kullanmıştım
Defnedilan34 Cigdem07 benim doktorum 1 ölçekle başlattı bize başından beri mama yiyoruz 40 günlük olduk 2yle devam ediyoruz ama ne bileyim fazla gibi geldi kaç saatte bir veriyorsun
Cigdem07 Defnedilan34 Ben genelde meme veriyorum sabahları yada akşamları sadece mama veriyorum cocuk fazlasını almıyo zaten diliyle itiyo o zaman vermiyorum.
Cigdem07 Defnedilan34 Tutmuyo evet ama benim tek meme aldıgı icin mecbur takviye yapmam gerekiyo 2 gögüs versem dediğin dogru 😕
Defnedilan34 Cigdem07 ben ilaç kullandım emzirmem yasaktı 1 hafta haliyle biberon aldı benimde sütüm gitti öyle koptuk
Cigdem07 Defnedilan34 Benim doktorum medelanon biberonunu önermişti bana sırf memeyi unutmasın diye şükür hiç unutmadı meme veriyorum ❤️
ayse3434 Esraeymeneren 2,5 aylıkken bizimki 90-120 cc arasında aptamil yiyordu 3 saatde bir 800-1000 gr. arasında alıyordu.