egelsenkonuss merhabalar hatırladım sizi konuştuktan iki üç gün sonra araştırma hastanesinde özel muayenesi olan bir hekime gittik boyunun ve kilosunun tehlikeli derecede olmadığını doğum kilosuna göre tabii boy 89 kilo 11500 yani zorlama yapmamam gerektiğini öğün saatlerinde beraber oturmamızı yemezse sonraki öğüne kadar meyve vs hiçbişey vermemem gerektiğini söyledi gel gelelim asla kural tanımıyor bazen bizle oturuyor bazen içerde salonda odada keyfi isterse üç kaşık fazlasını asla yemez ve aralarda meyve çerez vs mutlaka ister vermesem ağlar ikna olmaz haliyle eskiye oranla daha az üstüne düşüyorum mesela bir aydır yumurta yemiyor ne türlü yaptıysam istemedi saldim artık kahvaltı yok denecek az diğer öğünlerde Allah’a kalmış artık bilmiyorum kabullendim sanırım kan değerlerine baktı normal dedi 🥰 sorduğunuz için çok teşekkür ederim