Papatya-eylul88 Ne zamn dönüyorlar.bide benimki asla yüz ustubdurmuyor basiyor cigligi.gecikme olurmu bu yüzden
aren3521 Papatya-eylul88 ben de dert ediyordum ama döndü hatta şuan 5 ay 20 günlük sürünüyor emeklemesine az kaldı asla yüz üstü durmayı sevmezdi 😂
Yesiliremm 3 ay olmadan döndü ama altında kalan kolunu cıkartamıyordu dönünce 😅 3 bucuk 4 ay civarı da dönüp kolunu cıkarmaya basladı