Ayc_120619 Kızlar merhaba doğum yapalı 6.5ay oldu henüz adet olmadım ama hamile olma ihtimalimde çok düşük hamile kalmak için bikere adet olman gerekir diyorlar sizce nasıl valla test almaya korkuyorum
HasanCinar Ayc_120619 öyle birşey yok canım seni yanlış bilgilendirmişler hiç adet olmadan hamile kalan birçok insan var dikkat et şüphen varsa test yaptır direk kandan baktır kesin sonuç için
Hatice-2009 Ayc_120619 ben adet gördüm iki kere adetim iki gün gecikti 7aylık bebeğim var çok korkuyorum
Fatma_Zehra 1 yıla kadar gormemen normal kabul ediliyor . Ama siz yine tahlil vererek icinizi rahatlatblrsnz