Kızlar bebişim 11 aylık uyuturken yanıma yatırıyorum öyle uyuyor sonra yatağına koyuyorum son bir haftadır geceleri uyandığında yanında beni görmediğinde çıldırıyor beni istiyor yanımda uyutuyorum tekrar koyuyorum tekrar uyanıp yanımda yatmak istiyor iki gündür eşimle ortamızda yatıyor bu durumdan çok rahatsızım hem ona zarar verecem diye hemde daracık alanda yatıyorum diye çok kötüyüm yani ne yapabilirim bunun için ?