Selam güzel annelerim son 1 2 aydir cok kötü his ediyorum kendimi esimden utaniyorum kendimi sevemiyorum ve hic bir kiyafet giyinemiyorum hic bir yerimde kilo problemi yok göbegim asiri derecede sarkik bebegim 5 ay 20 günlük bu durumda olup neler yaptiniz önerilerinizi duymak mutlu eder beni yazin tatile gidicez ama utaniyorum 😔