aslada almana gerek ben direk nroaml tulum takımla yatırıyorum oğlumu evim çok sıcak 23 derece uyurken içine zıbın ve direk tulum giydiriyorum tog değeri yok bazen 2 li takımlarından daha rahat uyuyor hatta benze terlemiş oluyor zıbın la daha mutlu uyuyor uzun süre.