Clamss-25 byz1 9 aylık canım benim bebeğim 2 aydır kullanıyorum kız kardeşim ve ablamında bebekleri var hepimiz kullandık hiç bir şey olmadı canm kız kardeşimede doktor önermiş zaten bebeği için
Clamss-25 byz1 evet günde 1 kere biz uykudan hemen önce sürüyoruz kaşıntısınıda kesiyor rahat rahat uyuyor.
byz1 Clamss-25 evet canım şükürler.olsun iyileşmeye başladı çok teşekkür ederim ☺️ iyiki varsın Allah razı olsun senden . Sadece sırtında ve kafasının arkasında 2 tane yaralar var onlar zamanla geçecek heralde
Clamss-25 byz1 Çok sevindim canm inşallah onlarda geçer en kısa sürede söylemeyi unutmuşum kükürtlü sabunla yıkıyoruz bebeği . Kafasındaki yaraları o geçirdi tüm vücuda kullanılıyor bilgin olsun .