Arkadaşlar bebeğim şu an 3 aylık. Bundan öncesinde onunla konuştuğumuzda çok güzel karşılık veriyordu sesleri çıkarıyordu. Agu, ee, hıı gibi bizde onunla birlikte tekrarlıyorduk. Bebek mevlidimiziz olduğu günde peş peşe bıı, bıı sesi çıkardı baba der gibi. Görenlerde çok çabuk konuşucak falan dedi eşimde o ses çıkardığı videoyu izletmiş herkese. Bebeğimiz o günden beri o şekilde karşılık vermiyor bize. Nazar mı değdi acaba diye düşündüm. Sizce nedeni nedir ve o sesleri tekrar nasıl çıkartırabiliriz?