balacey1 Kızlar bebeğim için kanguru arıyorum. Önerebileceğiz, öncelikle sağlam sonra rahat ve kullanışlı önerileriniz var mı?
Gizzzzz-giz balacey1 babybjörn one mesh kullanıyorum yenidopan itibari ile kullanıyorsun bekleme süresi yok hangi modeli alırsan al baby björn al mini dışındakileri 15 kg ya kadar kullana biliyorsun sırtımda bile taşıyorum kızımı güvenli olsun para önemli değil diyorsan ergo baby ve ya babybjörn dışındakilere bence bakma
balacey1 Hunilininbirii hangi modeli ? yakında 3 aylık olacağız,sizce uygun mu? Bir de yorumlarına baktığımda beğenme oranının düşük olduğunu gördüm tereddüt ettim 🤨
balacey1 Newmomy benim için sağlam ve bebeğim için rahat kullanışlı olması önemli 🙏 solomomdan memnun musunuz? Hangi modeli ?
Newmomy balacey1 Solomombaby her yöne ergonomik kanguru diye geçiyor, ben memnunum bebeğim de sevdi rahat ediyor sanırım çünkü uyuyor içerisinde uzun süre de duruyor
Nesne Babybjörn harmony kullanıyorum çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim. 3.ayımızdan itibaren kullanmaya başladık👍 evde, dışarda büyük kolaylık
Redpanda balacey1 Solomom baby aldım ben de. Yeni doğan itibariyle kullanılıyor. 2.5aylıkken kullanmaya başladım. Benim için tek eksi tarafı (benim için markadan bağımsız bir durum bence) tek başına takması çıkarması pratik gelmedi. Çünkü doğduğu günden beri sling kullanıyorum ve benim için o çok pratik. Ondan sonra kanguru zor geldi.
Newmomy balacey1 onu bilmiyorum benim bebeğim 4 aylık tam kafasını tutunca daha rahat kullanılıyor sanırım