11-11 Bebeğim 43 günlük 2 gündür kakasını yapamıyor sürekli ıkınıyor masaj yapıyorum zeytinyağı içirdim çörek otu yağı sürdüm pek bi fayda etmedi ne yapabilirim lütfen yardım edin
Peaceful 11-11 biri önermiş Ayşe ebe var youtubeda. Gaz ve kaka tutuşu, iyi diyorlar, denemedim bir bakabilirsiniz
Tulker_erm_34 Doktora veya sağlık ocağına sorup kullanın lütfen bizim de öyleydi osmolok diye bir şurup kullandık iyi gelmişti