goney bebeğim 15 aylık hala silikonla emiyoruz 😅 çok stres yaptım yoksüt kesilir yok memeye temas etmezse bağ kuramaz neler neler hiiçç birşey olmadı bıraktırabiliyorsanız tabiki bıraktırın ama olmuyorsada kendinizi üzmeyin hiç bişey olmuyor zamanla dışarda da gece de silikonla emzirmeye alışıyorsunuz.. şunu da söyliyim bi ara çok zorladım ama baktım ki beceremiyor yani memeyi tutup çekemiyor onu gördükten sonra tamamen memeyi bırakır korkusuyla uğraşmadım arada teklif ettim istemedi öyle öyle 15 ay oldu. Başkalarından da duydum sikikonu bıraktırcam diye memeyi tamamen bırakanda oluyor o yüzden çokta zorlamadan üzmeden üzülmeyen deneyin 🌸