gokcekus61 Kızlar bebeğim 3.5 aylık golden goat kullandım kabız yaptı kabız yapmaz dediğiniz kaliteli bir mama varmı hangi mamayı tercih ediyorsunuz?
senosss1 Şuan hipp kullanıyorum combiotik olanını 2 gün yapmamıştı onu içirdiğimde yarım saat sonra yaptı ama o ana denk gelmiş olabilir bilmiyorum ama comfort olanlarda daha rahat yapıyorlar diye biliyorum gokcekus61
limonzeytinmom gokcekus61 ilk bebeğimde de şimdide sma optipro kullanıyorum. Aylık kılo alımı 800 - 1100 arası değişmişti ilk kızımda. Şimdiki bebeğim 1070 gr almış 1 ayda. İshal kabızlık gaz sancı VS yok. Yaşamadım. Aynı zamanda emziriyorum
Nuruummm Evaninanasi memnun musunuz kilo alımı nasıl biz 3 ay mama meme gittik ama bronşit olunca meme mama reddi oldu doysun yeter ki diye biberonu fazla uğraştık şimdi meme almıyor aptamil kullandık hep anne sütüyle ama bu günlerde kusma ve gaz sancısı yaşıyor sma ve bebelac gold arasında kaldım bende
zynpkkk Sma comforte kullanıyorum ikizlerim 1,5 kg doğdular şuan 3 ay 5 günlükler 6 kg lar. Gaz kabızlık problemi yaşamadım. Golden kullandım iğrenç bir kokusu vardı ve kusmuşlardı