Benım kızım da 28 gunluk grıp olmus 2 haftadır surekli burnunu acıyorum cıgerlere incek diye cok korkuyorum 2 haftadır korkuma doktora gidiyoruz sukur sımdılık ıyı cıgerleri ne zaman gecıcek bende bilmiyorum cıdden nasıl bı salgını varsa kımse opmedi halde gecmiş birinden 😢