Bende 3 ocakta doğum yaptım sezeryanla, spinal anestezi. Çok ağrıyor sırtım kambur durmaya başladım artık dik durunca sanki daha fazla ağrıyor.Dun dogum yaptığım doktoruma sordum sezeryan yapmaz anestezinin etkisi gecmistr dedi ama forumlarda okuduğum kadarıyla sezeryandan sonra kalıyormuş ağrı