mavilibulutlar çok pis kaşınıyor birde ateşimi ölçtü 37 de ama pek güvenmedim dereceye evde ölçtüğümde 36 çıkıyor b12 süt arttırıcı ilaç içiyordum o yapmış olabilir dedi doktor bıraktırdı alerji testi önerdi ama b12 duyunca gerek görmedi bi doktora götürün alerji testi yapılsın emzirme dönemi olduğu için ilaçda yazamadım bi tane krem yazdı onunda pek bi faydasını görmedi aksatmayın bi süre sonra çoğalıyor başta bacağımda vardı şimdi göbeğim harita gibi benek benek