rm01 molfix eskiden bu konuda çok iyiydi ama maalesef yeni nesil taşırıyor. Molfix bize böyle bir kazık atınca piyasa da neredeyse bütün bezleri denedim. Prima, taşımadı ama pişik yaptı oğluma. Sonra goon denedim çok başarılı asla taşma yapmadı. Oğlum 16 aylık aşırı su içiyor ve 9 dan 9 almıyorum bezini hiç taşırmadı. Molfix pure&soft (sarı paket) ta iyi indirimde yakalayınca alıyorum onuda