Annelikmaceram Yaklaşık 8 aylık benim de kızım, bayağı zamandir eline aldığı herseyi sallıyor ses çıkarmaya çalışıyor eğer kendinden ses çıkaran bi oyuncak değilse de eliyle vurarak ses çıkarıyor. Bende Plastik bi davul aldım hoşuna gidiyor; ama favori oyuncağı boş bi Pet şişeye birkaç tane fasulye koydum o. Bayılıyor tangır tungur onu sallamaya tabi şişeyi de kemiriyor arada. Şimdi uyumadan önce yine elindeydi. Ek gıdaya 5,5 aylıkken başladık. Hergün mutlaka yoğurt yiyor. Yumurta sarısını ilk başta yoğurtla karıştırıp verdim, kendisi yedi ama görüntüsünü benim içim almadı. Şimdi lokma lokma yapıyorum peynirle birlikte veriyorum. Meyve püresi yaparken de buharda pişirip ezdim biraz da pekmezle karıştırdım ama sevmedi. Direkt taze meyveyi cam rendede rendeleyip suyuyla beraber yemek daha hoşuna gidiyor. Avokado-muz yada avokado-hurma yiyor gün içinde mutlaka. Muzlu yaptığımda biraz zeytinyağı da ekliyorum. Akşam yemeklerinde bizimle oturup yemesine dikkat ediyorum. Ya bi çorba tarhana favorisi yada ıspanaklı karışık sebzeli(tatlı patates, havuç, soğan) püre kıvamında bi çorba, yağsız kuzu kıymalı kabak dolması minik halka şeklinde yapıyorum yerken eziyorum, kıymalı patates yine çatalla ezip de veriyorum, köfte yiyor 1 tane. Pirinç unu ve irmik ben de hiç kullanmadım şimdiye kadar. Yemeklerini de su yerine hep kemik suyuyla pişiriyorum. Soğan kullanacaksam da yemeklerinde taze soğanın en incesinin sadece beyaz yerini doğruyorum acı olmasın diye.