esrayigitalpaslan Kızlar 1 aylık bebegım emziriyorum bazen göğsüme bı sızı giriyo süt dolarken öyle oluyo diye bılıyorum ama memenın sıyah göz kısmında top gıbı bıseyler oluyo sızı gecınce oda gıdıyo neden olur böyle olan varmı aranızda
Ssude esrayigitalpaslan memenden sızlama olduğunda süt geliyor olabilir ona dikkat et bu da çok normal
esrayigitalpaslan Ssude süt geldigini biliyorum ama kahverengi olan kısım varya meme ucu büyük gözü orada mınık top top bişeyler oluyo