YYenianneeee hayal_perest ben gireceğim şimdilik çalışıyorum genel kültür kısmı çok zor geliyor bana ama halletcem inşallah
NesAryzey Ben çalışıyordum ama kayınvalidem şehir dışından bana misafirliğe gelince ara vermek zorunda kaldım şimdi nasıl toparlıyacam diye düşünüyorum nerden başlasam
NesAryzey hayal_perest başla şimdiden konular çok vakit yok bekar Ken iyide evliyken bide çocukluyken zor
YYenianneeee hayal_perest iibf mezunuyum genel olarak herşeyi denicem lisanstan gircem türkçe ve matematikte iyiyim genel kültür çalışıp ezberlicem öncekinde öylesine girip 68 almıştım ilk kez bu sene hazırlanarak gircem
Prensesannesii44 hayal_perest hayır canım 😂 lisans 4 yıllık üniversite önlisans 2 yıllık mesela sağlık bölümleri hemşirelik diş hekimliği falan lisans paramedik ameliyathane hizmetleri önlisans o şekilde. Siz ne mezunusunuz??
Prensesannesii44 hayal_perest ortaöğretim kpss ama onda memurluk falan yok cok çok zor memurluk ortaöğretimde
hayal_perest Prensesannesii44 ben lise mezunuyum. Kursa gittim 4 sene önce tıbbi sekreterlik, hasta kabul danışmanı, diş hekimliği asistanı, gibi belgelerim var bunları değerlendirmek için girmek istiyorum kpss ye