Merhabalar herkese. Bebeğim yürümeye başladı Vicco alacaktım ama bulunduğum şehirde Vicco yoktu. Bende ortepetik ayakkabı satan bir yere gittim gayet sert ağır bi ayakkabı önerdiler ilk adım sert ayakkabıyla vs olur gibi şeyler söylediler bende nike dan bir ayakkabı aldım ama sanırım ilk adım ayakkabısının tabanı yumuşak olmalıymış bilemedim. Yardımcı olur musunuz bu tarz nike Adidas vb ayakkabı kullanan oldu mu