bebitonunannesi_ yani gelire göre gider oluyor. 🤭 Hiç almasa 2 3 ayda 1 takım elbise alıyor hergün giyiyor çünkü. Ayakkabıları ona göre sırf eşimin giyimi masraf zaten. Babamın arabası var o sadece dediğim gibi günlük gezmeye VS götürür benzin parası almaz ama yeme içme yaparsak biz öderiz. Eeee bizimde araba var. Onun da borcu var. 2 tane cocuk. 28 aylık 53 günlük. Bezi maması kıyafeti. Ev giderleri derken oluyor yani.
Ama biz burda oturken ne olursa olsun her ay kıra parası atıcaz kenara dedik.Ev alacaktık ev fiyatları uçunca araba aldık anca 😏🥴
Ben cok kupon kampanya takibi yapıyorum onun etkisi cok fazla oluyor mesela tasarrufa.