zelisatlas benim bebede ikibucuk aylik bende doktora götürdüm ama yapmadı sinir oldum şey dedi eğer şimdi yaparsak gömük bir pipisi olurmuş ikinci bir ameliyata tekrar ihtiyaç duyarmis çok istedim erkenden yapılmasını ağrısını duymadan ama altı aylikkken bir daha göreyim dedi ve yapmadi