Ne 4 ay atagı ne başka bişey bu neymiş arkadaş ya sürekli mız mız babaya bile gitmiyor sürekli kucagımda hayır kucagımda dursun sıkınto değil de kucagımda da sürekli mızırdıyor ne yapacagımı şaşırdım geceleri sürekli kalkıyor 6 tane dişi çıktı üst 4 üstler bizi çok zorladı atak haftasındaysak inşalah geçer biran önce sizde durumlar nasıl