-_Esra_- Türkiye’de pedagog yok biraz araştırın Çocuk gelişimcilere veya psikologlara götürebilirsiniz
[silindi] -_Esra_- bu konuda daha önce hiç bir şikayet duymadığım için branş bölüm nasıl araştıracağımı bulamadım teşekkür ederim 🙏
-_Esra_- [silindi] rica ederim Türkiye en son 1982 yılında bölümü kapattı yani Türkiye’de pedagog yetişmiyor onlar para almak için yani